pühapäev, 20. detsember 2009


Tere!
Et kõik algusest peale ja ausalt ära seletada, tuleb alustada sellest, et Eesti Päevaleht saab peagi uutmoodi ja värskema veebi, kus on muuhulgas ka palju blogisid.
Ja nii siis hää kolleeg, veebiga palju pusiv Kristjan Jõevere minult pärima tõttaski, et kas ma tahaks oma blogi teha. Ei osanud selle peale hetkel kohe miskit tarka kosta.
Mõtlesin, mis mõtlesin ja jõudsin pisikese selguseni. Arusaamiseni, et kui juba blogi pidada, siis pigem tädi Maali kui minu enese oma. Sest tema - tädi Maaliga on seotud nii mõndagi minu kui ka Eesti Päevalehe loost. Ja pealegi: tädi Maali tuleb Eesti Päevalehte tagasi. Täpsemalt saab lugeda 4. jaanuaril 2010.
Seniks aga vanemaid mälestusi ja pildikesi, mis peaksid vastama ka küsimusele - miks on tädi Maali väärt sellist imelist juhtumust nagu taassünd. Ja kindlasti võiks see kõik, mis kirja saab ka aidata meil selle imelise tädi Maaliga paremini tuttvaks saada. Sest ta on seda väärt. Ja me kõik vajame tädi Maalilt. Miks, eks lugege edasi.

2 kommentaari:

  1. Häid Jõulupühi, meie Tädi Maali!
    Kus Sa siis nüüd oled? Kas Ivan Orava juures?
    Olge, ärge mürage...

    VastaKustuta
  2. Hääd soovijalegi. Et, kus ma nüüd olen?
    Ikka Sinu südames eelkõige :-).
    Aga siin on teisi variante veel. Uuel aastal annan teada.
    Kauneid jõule, sõber.

    VastaKustuta